Опубліковано: 2020-04-07
07.04
1. Навчання грамоти (читання)
Тема: Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка
І. Читання загадки: букварик ст. 38
ІІ. Опрацювання тексту ст. 38-39 – виразне читання
ІІІ. Опрацювання запитань.
ІV. https://www.youtube.com/watch?v=RastfBqXA5k
2.Навчання грамоти (письмо)
Тема: Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком.
І. Написання в робочий зошит 5 слів з апострофом (здоров’я, п’ятниця, пам'ять, м’ята, м'ясо) і розбір слів звуко-буквенним способом.
ІІ. Уворення речення + вставлення у потрібне слово апостроф та написання речення в зошит:
- Поміж, вється, трав, стежка.
- Співають, соловї, весело.
- У, малі, гнізді, ластівята.
ІІІ. https://www.youtube.com/watch?v=86k3o-fLcmg
ІV. Побудова речення за поданим початком:
- У нашому садку в’є …
- Якщо не поливати квіти…
- Здоров’я треба…
V. https://learning.ua/mova/pershyi-klas/zakinchuiemo-rozpovid
3.Математика
Тема: Утворення числа другого десятка.
І. https://www.youtube.com/watch?v=jx0apWbF5VU
ІІ. Опрацювання підручника ст. 38, 1-5 – усно
ІІІ. Опрацювання друкованого зошита ст. 44
ІV. https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/dodavannia-u-mezhakh-20-na-osnovi-numeratsii
V. https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/skladaiemo-chysla-z-tsyfr-do-120
4.Соціально-побутове орієнтування
Тема: Дотримання правил поведінки за столом.
І. https://www.youtube.com/watch?v=PntS5PZP6CM
ІІ. Опрацювання запитань:
- Хто першим сідає за стіл?
- Чи можна мінятися гостям місцями за столом?
- Чим беруть хліб або булку?
- Чи можна в зальній страві перебирати шматки їжі?
- Як культурно взяти страву, що стоїть далеко від вас?