Опубліковано: 2020-05-07
1.Навчання грамоти (письмо)
Тема: Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами.
І. Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=93K6uobJTWM
ІІ. Утворення від слова, яке відповідає на питання що? слова, яке відповідає на питання що робити?
Варення – варити Біг – бігти
Радість – … Похід –
Плавання – Сум –
ІІІ. Відгадування загадки, виписання слів, які відповідають на запитання що робити? що зробиш? що зробить?
Він лежати зовсім не хоче.
Якщо кинути, він підскочить.
Ледве вдариш, відразу навскач,
Ну, звичайно — це… (М’яч)
ІV. Складання трьох речень (розповідь) про м’яч і в кожному реченні мають бути слова, які відповідають на питання що роблять? що робить? що зробиш і т.д.
2. Навчання грамоти (читання)
Тема: Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського
І. Опрацювання букваря ст. 66-67, читання розминки.
ІІ. Первинне ознайомлення, читання казки.
ІІІ. Опрацювання запитань:
- Скільки разів Півник не послухав Курочку?
- Як ви вважаєте, чому так відбувалося?
- Чого навчає нас ця казка?
ІV. Повторне читання казки але вже усвідомлено і виразно.
3.Технології
Тема: Виготовлення аплікацій «Об’ємна парасоля»
І. Виготовлення за зразком: https://www.youtube.com/watch?v=_tCoNLsHtbc