1.Навчання грамоти (письмо)

Тема: Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами.

І. Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=93K6uobJTWM

ІІ. Утворення від слова, яке відповідає на питання що? слова, яке відповідає на питання що робити?

Варення – варити                Біг – бігти

Радість – …                         Похід –

Плавання –                          Сум –

ІІІ. Відгадування загадки, виписання слів, які відповідають на запитання що робити? що зробиш? що зробить?

Він лежати зовсім не хоче.

Якщо кинути, він підскочить.

Ледве вдариш, відразу навскач,

Ну, звичайно — це… (М’яч)

ІV. Складання трьох речень (розповідь) про м’яч і в кожному реченні мають бути слова, які відповідають на питання що роблять? що робить? що зробиш і т.д.

 

2. Навчання грамоти (читання) 

Тема: Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського

І. Опрацювання букваря ст. 66-67, читання розминки.

ІІ. Первинне ознайомлення, читання казки.

ІІІ. Опрацювання запитань:

  • Скільки разів Півник не послухав Курочку?
  • Як ви вважаєте, чому так відбувалося?
  • Чого навчає нас ця казка?

ІV. Повторне читання казки але вже усвідомлено і виразно.


3.Технології

Тема: Виготовлення аплікацій «Об’ємна парасоля»

 І. Виготовлення за зразком: https://www.youtube.com/watch?v=_tCoNLsHtbc