Опубліковано: 2020-04-14
14.04.
1.Навчання грамоти (письмо)
Тема: Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок
І. https://www.youtube.com/watch?v=jpVfVPfQHX0
ІІ. Написання в зошит по три слова, що складаються з 2х і 3х складів
ІІІ. Написання у зошит вірша та поділення в ньому слів на склади:
До-щик теп-лий, до-щик си-ній
Цілий день співав в долині.
І під цей весняний спів
У долині луг зацвів.
В лузі повно квіточок
ІІІ. https://www.youtube.com/watch?v=9_mo8K7e14c
ІV. Підкреслення у вірші слів, які складаються з 3х складів.
2.Навчання грамоти (читання)
Тема: Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.
І. Опрацювання букваря ст. 46-47. Читання розминки.
ІІ. Первинне читання тексту.
ІІІ. Повторне читання тексту із зупинками та переказом прочитаного.
ІV. Опрацювання питань та завдання після тексту.
V. https://www.youtube.com/watch?v=AY7NJa2AoZ4
3.Математика
Тема: Порівнюємо числа в межах 100
І. https://www.youtube.com/watch?v=WEaAaWVrh40
ІІ. Опрацювання підручника ст. 42 завдання 1 написання у робочий зошит, 2-4 усно.
ІІІ. Опрацювання друкованого зошита ст. 48
ІV. https://www.youtube.com/watch?v=wtkiKcSEsXI
4.Соціально-побутова орієнтація
Тема: Повсякденний догляд за одягом та взуттям
І. https://www.youtube.com/watch?v=yFELDH9Mwb8&t=326s
ІІ. Опрацювання запитань:
- Чому треба брудні речі прати?
- Чому треба доглядати за речами?
- Як саме доглядати за речами?
- Що буде якщо ти недоглядатимеш за чистотою речей?