Опубліковано: 2020-03-31
31.03.
1. Навчання грамоти (письмо)
Тема: Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками
І. https://www.youtube.com/watch?v=PJD7lqmkrOY
ІІ. Переписування вірша в робочий зошит та підкреслення слів з буквою ґ.
Що за ґвалт зчинився на подвір’ї зранку?
Загубила ґудзик ґава біля ґанку.
З гаража за нею ґедзь спостерігав
І порадив ґаві не ловити ґав.
ІІІ. https://learning.ua/mova/pershyi-klas/dopovniuiemo-rechennia-slovamy
ІV. 1. Написання слів в робочий зошит
2. До кожного слова зробити звуко-буквенного аналіз
3. Придумати та записати два речення із цих слів.
Аґрус, дзиґа, ґанок, ґудзики.
2. Навчання грамоти (читання)
Тема: Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка.
І. Читання розминки: букварик ст. 32, вірш за Іваном Олексином.
ІІ. Знайомлення з автором Грицьком Бойком та його творчістю:
https://www.youtube.com/watch?v=kQ_sUFtt34w
ІІІ. Читання вірша Грицька Бойка «Де букварик?».
IV. Опрацювання запитань після віршу поданими у підручнику.
V. Читання вірша Петра Кралюка «Що разом?»
VI. Опрацювання запитань після віршу поданими у підручнику.
3. Математика
Тема: Досліджуємо лічильну одиницю «десяток»
І. https://www.youtube.com/watch?v=k2Mw9aYOJnk
ІІ. Опрацювання підручника ст. 34, завдання 1,2,3 – усно.
ІІІ. https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/desiatky-ta-odynytsi
ІV. Робота в друкованому зошиті ст. 40
4.Соціально-побутова орієнтація
Тема: Здорове харчування. Корисні та шкідливі продукти.
І. «Правильне харчування»:
https://www.youtube.com/watch?v=13hXHca7qGM&list=PLshJpmmXcDiTDjMon8Fd9qz2JxEzoZIbd&index=6
ІІ. «Корисні підказки: смачні та корисні»: https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU&list=PLshJpmmXcDiTDjMon8Fd9qz2JxEzoZIbd&index=8
ІІІ. Дайте відповіді на запитання:
- Чому важливо правильно харчуватися?
- Чи потрібно дотримуватися раціону і режиму харчування? Чому?
- Назвіть шкідливі і корисні продукти?
- Яка корисна їжа подобається найбільше?