31.03.

1. Навчання грамоти (письмо)

Тема: Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 І. https://www.youtube.com/watch?v=PJD7lqmkrOY

ІІ. Переписування вірша в робочий зошит та підкреслення  слів з буквою ґ.

Що за ґвалт зчинився на подвір’ї зранку?
Загубила ґудзик ґава біля ґанку.
З гаража за нею ґедзь спостерігав
І порадив ґаві не ловити ґав.

ІІІ. https://learning.ua/mova/pershyi-klas/dopovniuiemo-rechennia-slovamy

ІV. 1. Написання слів в робочий зошит

      2. До кожного слова зробити  звуко-буквенного аналіз

      3. Придумати та записати два речення із цих слів.

 Аґрус, дзиґа, ґанок, ґудзики.


2. Навчання грамоти (читання)

Тема: Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка.

І. Читання розминки: букварик ст. 32, вірш за Іваном Олексином.

ІІ. Знайомлення з автором Грицьком Бойком та його творчістю:

 https://www.youtube.com/watch?v=kQ_sUFtt34w

ІІІ. Читання вірша Грицька Бойка «Де букварик?».

IV. Опрацювання запитань після віршу поданими у підручнику.

V. Читання вірша Петра Кралюка «Що разом?»

VI. Опрацювання запитань після віршу поданими у підручнику.



3. Математика

Тема: Досліджуємо лічильну одиницю «десяток»

І. https://www.youtube.com/watch?v=k2Mw9aYOJnk

ІІ. Опрацювання підручника ст. 34, завдання 1,2,3 – усно.

ІІІ. https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/desiatky-ta-odynytsi

ІV. Робота в друкованому зошиті ст. 40


4.Соціально-побутова орієнтація 

Тема: Здорове харчування. Корисні та шкідливі продукти.

І. «Правильне харчування»:

https://www.youtube.com/watch?v=13hXHca7qGM&list=PLshJpmmXcDiTDjMon8Fd9qz2JxEzoZIbd&index=6

ІІ. «Корисні підказки: смачні та корисні»: https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU&list=PLshJpmmXcDiTDjMon8Fd9qz2JxEzoZIbd&index=8

ІІІ. Дайте відповіді на запитання:

  • Чому важливо правильно харчуватися?
  • Чи потрібно дотримуватися раціону і режиму харчування? Чому?
  • Назвіть шкідливі і корисні продукти?
  • Яка корисна їжа подобається найбільше?