Опубліковано: 2020-04-14
Тема: Музичне виховання – це виховання гідної людини.
«Музичне виховання – це не виховання музиканта, а, насамперед, виховання людини» В.А Сухомлинський.
Діти, сьогодні ми продовжуємо з вами вивчати класичну музику, вона допомагає нам в різні моменти нашого життя. Тож, давайте зануримося в прекрасний світ звуків та мелодій.
Чому в Давній Греції музичному вихованню надавали такого великого значення та якого висновку дійшли вчені світового рівня щодо впливу музики на розвиток особистості.
Згадаймо з історії: як до музики ставився Конфуцій: «…Шкода, якщо музиці не надавали важливого виховного значення.» Адже в давні часи музикою виховували сильну та незалежну особистість.
В Давній Греції всі громадяни до 30 років повинні були навчатися співу та інструментальній музиці. В Спарті, Фівах та Афінах – ще й грати на авлосі та співати в хорі. А грецькі поети не читали свої вірші, а співали їх, акомпонуючи на струнних інструментах.
Мислитель та філософ Платон у своїх книгах надавав музиці головну роль при вихованні з юнака мужньої, доброчесної, врівноваженої людини та добросовісного громадянина. Арістотель стверджував, що музика повинна служити трьом цілям – вихованню, очищенню та інтелектуальному розвитку.
Сьогодні я пропоную вам послухати Моцарта, за посиланням нижче.