Опубліковано: 2020-05-12
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема: Вступ до розділу «Візьму перо і спробую».
Анатолій Костецький «Імена», «Дивна звичка» 12.05.
https://vseosvita.ua/library/poeticna-majsterna-53894.html
https://naurok.com.ua/test/anatoliy-kosteckiy-imena-114931.html
https://vseosvita.ua/library/akosteckij-imena-divna-zvicka-261632.html
Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ.
— Прочитайте вступну статтю до розділу (с. 172).
— Як ви гадаєте, чи легко писати вірші?
— Коли ви вивчали творчість поетів, на що звернули увагу?
— Якими були поети в дитинстві?
— Що потрібно для того, щоб розвити в собі творчі здібності?
— При вивченні нового розділу спробуйте створити свої маленькі твори.
Хто зна, можливо це будуть перші творчі спроби майбутнього поета?
Опрацювання вірша Анатолія Костецького «Імена» (с. 173)
Гра «Добери риму»
Знати — ... . Любенята — ... .
Любуся — ... . Очі — ... .
Лопотуля — ... . Нема — ... .
Опрацювання вірша Анатолія Костецького «Дивна звичка» (с. 174–175)
— Від чийого імені ведеться розповідь?
— Як поводився хлопчик удома?
— А в школі?
— Куди мама відвела сина?
— Чи знайшов лікар у хлопчика якусь хворобу?
— Чому раптом злякався лікар?
— Який висновок зробив хлопчик?
— Який, на вашу думку, цей вірш — гумористичний чи повчальний?
— Що б ви порадили головному героєві?
Гра «Добери рими».
Вчителів — ... .
Уроки — ... .
Поїв — ... .
До дошки — ... .
Вдома — ... .
Два — ... .
Сльози — ... .
Пробачте — ... .
Завдання дз: с.172 – 173 (спробуйте дібрати нові імена для мами, песика, ромашки, берізки);виразно читати вірш с. 174–175 скласти власні віршовані рядочки.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Дієслова завершеної і незавершеної дії. 12.05.
https://www.youtube.com/watch?v=KeOrRdEJyT0
Яка частина мови називається дієсловом?
— Яким членом речення є дієслово?
— З якою частиною мови зв’язані дієслова у реченні?
— Які три часи має дієслово?
— Які дії описують дієслова минулого часу?
— Які дії описують дієслова теперішнього часу?
— Які дії описують дієслова майбутнього часу?
1. Працюємо в підручнику (вправа 375, с. 179)
— Прочитайте текст. Про що в ньому йдеться?
— Назвіть дієслова. Поставте до них питання. Яку дію означають ці дієслова: завершену чи незавершену (таку, що ще тривала)?
— Перебудуйте текст, замінивши в ньому дієслова такими, що відповідають на питання що зробили?. Як змінився текст?
Готувалися — приготувалися;
розучували — розучили;
майстрували — змайстрували;
виготовляли — виготовили.
2. Слухаємо і розуміємо (вправа 376, с. 179)
— Послухайте текст. Про що в ньому йдеться?
— Знайди в тексті виділені слова в такій послідовності: спочатку ті, що означають завершену дію, а потім — ті, що означають незавершену дію.
3. Поміркуймо! (вправа 377, с. 179)
— Вилучіть «зайве» слово. Відповідь обґрунтуйте.
Шуміли — незавершена дія;
зеленіє — теперішній час.
Завдання дз: вправа 378, с. 180, роб зош с.45-46
МАТЕМАТИКА
Тема: Ділення з остачею. Розв’язування задач. 12.05.
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/2397
Ознайомлення з алгоритмом ділення з остачею (с. 160, завдання 1057)
Пам ’ятка «Ділення з остачею»
1) Називаю всі числа, менші за ділене, які діляться на дільник націло.
2) Найбільше з них ділю на дільник і результат записую в частці.
3) Віднімаю знайдене число з діленого, отримую остачу. Записую в дужках.
1. Робота над задачами (с. 160)
1) Завдання 1058.
— Поясніть числа задачі.
— Яким є запитання задачі?
— Чи можна відповісти на питання?
— Якою дією?
35 : 8 = 4 (ост. 3)
2) Завдання 1059.
Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.
Діти — 1
4 24 і 8 садж
Дорослі — ? решта
Розв’язання
1) 24 + 8 = 32 (садж.) — привезли всього;
2) 32 : 4 = 8 (садж.) — посадили діти;
3) 32 – 8 = 24 (садж.)
Відповідь: 24 саджанці посадили дорослі.
Підсумок:
— Які остачі можуть вийти при діленні на 3; 4?
— Чи може остача дорівнювати дільнику?
Завдання дз: с. 160, завдання 1064; 1065.