Опубліковано: 2020-05-12
Літературне читання
Діагностична робота. Читання вголос. (Можна взяти свій текст і перевірити навички читання вголос).
Діагностична перевірна робота з читання.
Перевірка навичок читання вголос
Навички читання вголос (підкреслити відповідне або дописати):
Спосіб читання - цілими словами, складами, буквами, ____________________
Правильність читання (кількість правильно прочитаних слів) ______________
Розуміння (2-3 питання за змістом тексту) _______________________________
Виразність читання - інтонація, паузи, логічні наголоси, __________________
Швидкість читання (кількість слів за хвилину) __________________________
Соромно перед соловейком
Оля і Ліда надумали сходити до лісу. Йшли та |
9 |
йшли, в дорозі стомились і сіли на траві перепочити. |
18 |
Витягли з сумки хліб, масло, яєчка та й підобідають. |
27 |
Коли це на дерево сів соловейко і заспівав. Зачаровані |
36 |
його чудовим співом, Оля й Ліда сиділи й боялися |
45 |
поворухнутись. |
46 |
Аж тут він замовк. |
50 |
Оля зібрала недоїдки й шматки газети, кинула під |
58 |
кущ. Ліда зібрала недоїдки, загорнула в газету й поклала |
67 |
до сумки. |
69 |
|
78 |
|
82 |
|
88 |
( В. Сухомлинський)
Орієнтовні запитання на розуміння змісту прочитаного:
-
Як звали дівчат?
-
Куди надумали піти дівчата?
-
Що вирішили зробити подружки, коли стомилися в дорозі?
-
Хто співав у лісі та зачарував Олю та Ліду?
-
Куди дівчата діли недоїдки?
-
Як ти вчиняєш в подібних ситуаціях? Чому?