АНГЛІЙСЬКА МОВА

Визначні місця Лондона. 

https://drive.google.com/file/d/1iabkyeIA-uhq22MYa-btB5t2mfTnbNQr/view  

Завдання: Прослухай, повтори, прочитай самостійно с. 129,130


МАТЕМАТИКА

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові  з остачею.

https://www.youtube.com/watch?v=W6NXbQ8bttc

Завдання: с 157 № 994, 995

УКРАЇНСЬКА МОВА

АРФА ДЛЯ ПАВУЧКА

Набір до музичної ніколи ось-ось мав закінчитися.

Цього року, як і завжди, запрошували бджілок у клас хорового співу, коників - гри на скрипці, комарів - на сопілці. А павучків - у клас гри на сонячній арфі. Для павучків програма вважалася найскладнішою. Учні, перш ніж узятися до гри, училися виготовляти свій інструмент. У лісі вибирали дві гілочки, між якими проходили тоненькі сонячні промінці. Майстерні музиканти ткали павутинки потрібної товщини і на правильній відстані. Тоді струни самі бриніли від сонячного проміння. А коли вітер хитав гілля, промінці миготіли і створювали просто неймовірні мелодії!

Отже, набір до музичної школи завершувався. Карликова мама поспішала.

-   Нас повинні вислухати. Усі пам’ятають Волошка- музику! А ти його син. Музикальні здібності передаються у спадок - це річ відома!

-   А як моя сонячна арфа не вийде?

-   Вийде, обов’язково вийде!

Уночі Карликові не спалося.

Опівночі ро.. хмари лося. Крону д..рев пронизало місячне сяйво.

Карпик завмер, мов причарований ніч..ю. Цій ( красі бракувало одного — звучан..я струн-павутинок.

І Карпик протяг пос..редині між дубовими гілочками сім струн. Відійшов праворуч і мало не заплакав. Це була місячна арфа. Вона грала тихо, проникливо, печально. І на душі ставало ле..ко та чисто.

...Двадцять сім концертів мали вислухати екзаменатори. Двадцять шестеро щасливчиків уже могли називати себе учнями.

Павучок Карпик вступних іспитів не склав.

-   Що ти накоїв? - забідкалася павучиха.

-   Мамо, арфа в мене грала! Це місячна арфа. Сюди треба приходити вночі.

-   Уночі-і-і? - недовірливо протяг директор школи. - Ніколи, запам’ятай, ніколи не було й не буде місячної арфи! А вам, матусю, хай буде соромно удвічі: ваш син не лише нездара, а ще й брехун.

Карликова матуся гірко плакала до півночі. А коли викотився повний Місяць, зазвучала місячна арфа. Ще жодна арфа не грала так солодко!

А вранці павучиха міцно обійняла Карпика і сказала:

-   Синку, ти й справді гідний свого батька. Колись це зрозуміють й інші. (( А зараз вибирай собі дорогу. Вона буде важкою, та не полишай своєї справи - роби місячні арфи!

(316 сл.)         Леся Мовчун

Виконай завдання.

1. Визнач головного героя твору. Запиши його ім’я.

_______________________________________________________________

2. З’єднай стрілочками, кого і в який клас набирала музична школа.

Бджілки •               • клас гри на сонячній арфі

Коники •                • клас хорового співу

Павучки •               • клас гри на скрипці

3. Чим відрізнялася гра місячної арфи від гри сонячної? Як ставало на душі, коли звучала місячна арфа? Допиши слова, яких бракує в реченнях.

Місячна арфа звучала______________________________

На душі від того ставало__________________________

4. Спиши на окремому аркуші виділену частину тексту з буквами, які ти вставив (вставила).

 

5. Підкресли словосполучення з прикметниками.

Місячне сяйво, сонячні промінці, промінці сонця, гілки дуба, місячна арфа, сяйво місяця, музична школа, майстерні музиканти.

 

6. Доповни речення звертанням, постав його в середині речення.

Ти й справді гідний свого батька___________________________________

 

7. Підкресли слова, у яких кількість звуків і букв однакова.

Матуся, місяць, арфа, ніччю, пам'ять, проміння, промінці, щасливчики, павучок.