Опубліковано: 2020-05-12
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Визначні місця Лондона.
https://drive.google.com/file/d/1iabkyeIA-uhq22MYa-btB5t2mfTnbNQr/view
Завдання: Прослухай, повтори, прочитай самостійно с. 129,130
МАТЕМАТИКА
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею.
https://www.youtube.com/watch?v=W6NXbQ8bttc
Завдання: с 157 № 994, 995
УКРАЇНСЬКА МОВА
АРФА ДЛЯ ПАВУЧКА
Набір до музичної ніколи ось-ось мав закінчитися.
Цього року, як і завжди, запрошували бджілок у клас хорового співу, коників - гри на скрипці, комарів - на сопілці. А павучків - у клас гри на сонячній арфі. Для павучків програма вважалася найскладнішою. Учні, перш ніж узятися до гри, училися виготовляти свій інструмент. У лісі вибирали дві гілочки, між якими проходили тоненькі сонячні промінці. Майстерні музиканти ткали павутинки потрібної товщини і на правильній відстані. Тоді струни самі бриніли від сонячного проміння. А коли вітер хитав гілля, промінці миготіли і створювали просто неймовірні мелодії!
Отже, набір до музичної школи завершувався. Карликова мама поспішала.
- Нас повинні вислухати. Усі пам’ятають Волошка- музику! А ти його син. Музикальні здібності передаються у спадок - це річ відома!
- А як моя сонячна арфа не вийде?
- Вийде, обов’язково вийде!
Уночі Карликові не спалося.
Опівночі ро.. хмари лося. Крону д..рев пронизало місячне сяйво.
Карпик завмер, мов причарований ніч..ю. Цій ( красі бракувало одного — звучан..я струн-павутинок.
І Карпик протяг пос..редині між дубовими гілочками сім струн. Відійшов праворуч і мало не заплакав. Це була місячна арфа. Вона грала тихо, проникливо, печально. І на душі ставало ле..ко та чисто.
...Двадцять сім концертів мали вислухати екзаменатори. Двадцять шестеро щасливчиків уже могли називати себе учнями.
Павучок Карпик вступних іспитів не склав.
- Що ти накоїв? - забідкалася павучиха.
- Мамо, арфа в мене грала! Це місячна арфа. Сюди треба приходити вночі.
- Уночі-і-і? - недовірливо протяг директор школи. - Ніколи, запам’ятай, ніколи не було й не буде місячної арфи! А вам, матусю, хай буде соромно удвічі: ваш син не лише нездара, а ще й брехун.
Карликова матуся гірко плакала до півночі. А коли викотився повний Місяць, зазвучала місячна арфа. Ще жодна арфа не грала так солодко!
А вранці павучиха міцно обійняла Карпика і сказала:
- Синку, ти й справді гідний свого батька. Колись це зрозуміють й інші. (( А зараз вибирай собі дорогу. Вона буде важкою, та не полишай своєї справи - роби місячні арфи!
(316 сл.) Леся Мовчун
Виконай завдання.
1. Визнач головного героя твору. Запиши його ім’я.
_______________________________________________________________
2. З’єднай стрілочками, кого і в який клас набирала музична школа.
Бджілки • • клас гри на сонячній арфі
Коники • • клас хорового співу
Павучки • • клас гри на скрипці
3. Чим відрізнялася гра місячної арфи від гри сонячної? Як ставало на душі, коли звучала місячна арфа? Допиши слова, яких бракує в реченнях.
Місячна арфа звучала______________________________
На душі від того ставало__________________________
4. Спиши на окремому аркуші виділену частину тексту з буквами, які ти вставив (вставила).
5. Підкресли словосполучення з прикметниками.
Місячне сяйво, сонячні промінці, промінці сонця, гілки дуба, місячна арфа, сяйво місяця, музична школа, майстерні музиканти.
6. Доповни речення звертанням, постав його в середині речення.
Ти й справді гідний свого батька___________________________________
7. Підкресли слова, у яких кількість звуків і букв однакова.
Матуся, місяць, арфа, ніччю, пам'ять, проміння, промінці, щасливчики, павучок.