Опубліковано: 2020-03-17
17.03
Українська мова
Тема: Написання прийменників
Сьогодні ми продовжимо вивчати службові слова, правильно писати їх з іншими частинами мови , а саме: із словами, які називають предмет(іменниками), називають дію предмета(дієсловами), називають ознаку предмета(прикметниками)
Як ви думаєте лісові звірі навчаються в школі?
Послухайте мовну казку «Слова – ліліпути».
Кожного ранку звірята поспішали до Лісової школи. На галявині їх
зустрічали слова. Після того, як Мудра Сова проводила уроки для звірят,
вони виходили і гралися зі словами в різні мовні ігри. Одного разу під час
гри звірята помітили, що одні слова великі - Гулівери, а інші зовсім
маленькі, слова – Ліліпути. Вони здивувалися, і не могли зрозуміти чому
слова такі маленькі, навіщо вони потрібні. Вони запитали про це мудру Сову.
Та їм все пояснила. Бувають великі і малі дерева, великі і малі будинки,так
само і слова бувають різні, великі і малі. Завдання цих маленьких слів,
допомагати більшим словам поєднуватися між собою. Вони немов гвинтики
за допомогою яких скріплюють речення. Маленьких слів в українській мові
не багато, та роботи у них доволі. Маленькі слова дуже працьовиті.
Ці слова ми надалі будемо називати прийменниками.
Отже, маленькі слова служать для зв’язку слів у реченні і називаються прийменниками. Прийменники пишуться окремо.
Робота в зошитах: вправа 295(списати письмовими літерами і підкреслити прийменники), наголосити,що вони пишуться окремо.
Домашня робота: продовжити роботу на роздрукованих аркушах.
17.03
Математика
Тема: Закріпити утворення чисел другого десятку. Число 20. Креслення відрізка більшого від даного
Пряма і зворотна лічба в межах 19
Числа-сусіди в межах 19
Утворення чисел другого десятку:
https://www.youtube.com/watch?v=wbUXEwBfxMU
Робота в зошитах: ст.62 №1
Даний відрізок 4см., накреслити відрізок на 1см. ддовший.
Домашня робота: ст.62 №2 (акцентуємо увагу дітей на 1-десяток, 2-десятки; десятки-одиниці; робота з Нуміконом).
17.03
Літературне читання
Тема: Л.Українка-українська поетеса
Леся Українка (Лариса Косач).
Письменницю Лесю Українку (Ларису Петрівну Косач) знає весь світ. Багато творів написала вона для дорослих. Але не забула й за дітей, бо дуже їх любила. Зросла Леся у великій, дружній і працьовитій сім'ї. Мала двох братів і три сестри. Та не лише для рідних писала Леся Українка казки, вірші й поеми. Вона дбала, щоб усі діти мали, що читати... і.
ВИШЕНЬКИ
Поблискують черешеньки
В листі зелененькім,
Черешеньки ваблять очі
Діточкам маленьким.
Дівчаточко й хлоп'яточко
Під деревцем скачуть,
Простягають рученята
Та мало не плачуть:
Раді б вишню з'їсти,
Та високо лізти,
Ой раді б зірвати,
Та годі дістати!
«Ой вишеньки-черешеньки,
Червонії, спілі,
Чого ж бо ви так високо
Виросли на гіллі!»
«Ой того ми так високо
Виросли на гіллі,—
Якби зросли низесенько,
Чи то ж би доспіли?»
Домашня робота: читати вірш. Відповідь на запитання:
-як називається вірш?
-хто написав вірш?
-чому діти скачуть під деревцем?
-які вишеньки-черешинькі?
- чому діти засмутились?