вівторок 17.03.2020



17.03

 Українська мова

Тема: Написання прийменників

Сьогодні ми продовжимо вивчати службові слова, правильно писати їх з іншими частинами мови , а саме: із словами, які називають предмет(іменниками), називають дію предмета(дієсловами),  називають ознаку предмета(прикметниками)


Як ви думаєте лісові звірі навчаються в школі?

 Послухайте мовну казку «Слова – ліліпути».

Кожного ранку звірята поспішали до Лісової школи. На галявині їх

зустрічали слова. Після того, як Мудра Сова проводила уроки для звірят,

вони виходили і гралися зі словами в різні мовні ігри. Одного разу під час

гри звірята помітили, що одні слова великі - Гулівери, а інші зовсім

маленькі, слова – Ліліпути. Вони здивувалися, і не могли зрозуміти чому

слова такі маленькі, навіщо вони потрібні. Вони запитали про це мудру Сову.

Та їм все пояснила. Бувають великі і малі дерева, великі і малі будинки,так

само і слова бувають різні, великі і малі. Завдання цих маленьких слів,

допомагати більшим словам поєднуватися між собою. Вони немов гвинтики

за допомогою яких скріплюють речення. Маленьких слів в українській мові

не багато, та роботи у них доволі. Маленькі слова дуже працьовиті.

Ці слова ми надалі будемо називати прийменниками. 

Отже, маленькі слова служать для зв’язку слів у  реченні і називаються прийменниками. Прийменники пишуться окремо.

Робота в зошитах: вправа 295(списати письмовими літерами і підкреслити прийменники), наголосити,що вони пишуться окремо.

Домашня робота: продовжити роботу на роздрукованих аркушах.


17.03

Математика

Тема: Закріпити утворення чисел другого десятку. Число 20. Креслення відрізка більшого від даного

Пряма і зворотна лічба в межах 19

Числа-сусіди в межах 19

Утворення чисел другого десятку:


https://www.youtube.com/watch?v=wbUXEwBfxMU

Робота в зошитах: ст.62 №1                                                        

Даний відрізок 4см., накреслити відрізок на 1см. ддовший.

Домашня робота: ст.62 №2 (акцентуємо увагу дітей на 1-десяток, 2-десятки; десятки-одиниці; робота з Нуміконом).

17.03

Літературне читання

Тема: Л.Українка-українська поетеса 

Леся Українка (Лариса Косач).

 Письменницю Лесю Українку (Ларису Петрівну Косач) знає весь світ. Багато творів написала вона для дорослих. Але не забула й за дітей, бо дуже їх любила. Зросла Леся у великій, дружній і працьовитій сім'ї. Мала двох братів і три сестри. Та не лише для рідних писала Леся Українка казки, вірші й поеми. Вона дбала, щоб усі діти мали, що читати... і.


ВИШЕНЬКИ

Поблискують черешеньки
В листі зелененькім,
Черешеньки ваблять очі
Діточкам маленьким.
Дівчаточко й хлоп'яточко
Під деревцем скачуть,
Простягають рученята
Та мало не плачуть:
Раді б вишню з'їсти,
Та високо лізти,
Ой раді б зірвати,
Та годі дістати!
«Ой вишеньки-черешеньки,
Червонії, спілі,
Чого ж бо ви так високо
Виросли на гіллі!»
«Ой того ми так високо
Виросли на гіллі,—
Якби зросли низесенько,
Чи то ж би доспіли?»

 

Домашня робота: читати вірш. Відповідь на запитання:

-як називається вірш?

-хто написав вірш?

-чому діти скачуть під деревцем?

-які вишеньки-черешинькі?

- чому діти засмутились?

 



На головну Обрати клас

© 2017, School №5.
Template created by School №5

Авторизація