Опубліковано: 2020-04-20
21.04
УКРАЇНЬКА МОВА
ТЕМА: Текст. Списування тексту.
Актуалізація знань: пригадати,що таке текст(елементарні знання про нього: будова, типи)
Відгадайте загадку:
Воно світить, воно гріє,
З неба шле свої проміння,
Його люблять діти й квіти,
Як воно зоветься діти? (сонце)
Сьогодні на уроці ви будете списувати текст у зошит. Для того, щоб без помилок, правильно списати текст, потрібно його уважно прочитати, подумати про що в ньому ідеться, та чому саме цей в нього заголовок. Потім читати кожне речення(слідкуючи вказівним пальцем),та списувати його.Текст написано друкованими літерами, а в зошит ми пишемо- письмовими. Тож будьте уважні.
СОНЕЧКО
Пригріває весняне сонечко. Воно піднімається все вище і вище.
Своїми лагідними промінчиками воно торкається землі і земля вкривається різнокольоровим квітучим килимом. Торкається діточок і на їх усміхнених обличчях з’являються веснянки.
Все довкола радіє сонечку.
Після того, як списали текст, прочитайте його іще раз, перевірте.
https://www.youtube.com/watch?v=9bJUYE0NTS8
Домашня робота: доопрацювати текст.
21.04
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ТЕМА: Все оживає на весні. Шкільний сад.
Актуалізація знань:
Пригадати, що зараз пора року – весна. Місяць – квітень. Пригадати зміни в природі в квітні( квітнуть квіти, дерева, робота в саду)
Прочитайте оповідання , та дайте відповідь на запитання.
У шкільному саду
Біля школи є великий сад. Ростуть тут яблуні, груші, сливи. Навесні в саду багато роботи.
Учні з учителем працюють у саду. Учитель ножицями обрізує сухі гіллячки. Оксана та Влад збирають гіллячки. Артур і Петро згрібають сухе листя. Ілля та Сергій обкопують дерева.
Усі добре попрацювали. Учні радісні повертаються до класу.
Що є біля школи?
Які дерева ростуть у шкільному саду?
Коли в саду багато роботи?
Хто працює в саду?
Що робить учитель?
Що роблять учні?
Прочитайте чистомовку:
Сад – сад – сад- біля школи сад
Ні – ні – ні – ростуть тут яблуні
Ші – ші – ші – ростуть тут груші
Ви – ви – ви – ростуть тут сливи
Домашня робота: Прочитати іще раз оповідання.
Вивчити швидкомовку:
Наш садівник рослини садив. Рослини росли, квіти цвіли.
21.04.
МАТЕМАТИКА
Тема: Числовий рядв межах 20. Вимірювання відрізків.
Актуалізація знань:
Назвати склад числа 2, 4, 6, 8, 10,12,14,16,18,20 - Які це числа? (парні) Подумайте які непарні числа?
Назвіть „сусідів” числа 5, 6, 9.
Яке число передує числу 3?
Яке число стоїть між числами 15 і 17?
Яке число стоїть позаду числа 1 8?
Робота з підручником:ст.71 №8 ( в зошит)
Наголошуємо дітям, що вимірюємо від 0.
Робота з підручником: ст.71 № 11( в зошит не креслити)
Домашня робота: ст.71 № 9
21.04
МАЛЮВАННЯ
Завдання розміщене у вайбері