21.04

УКРАЇНЬКА МОВА

ТЕМА: Текст. Списування тексту.

Актуалізація знань: пригадати,що таке текст(елементарні знання про нього: будова, типи)

Відгадайте загадку: 

Воно світить, воно гріє,

З неба шле свої проміння,

Його люблять діти й квіти,

Як воно зоветься діти? (сонце)

Сьогодні на уроці ви будете списувати текст у зошит. Для того, щоб без помилок, правильно списати текст, потрібно його уважно прочитати, подумати про що в ньому ідеться, та чому саме цей в нього заголовок. Потім читати кожне речення(слідкуючи вказівним пальцем),та списувати його.Текст написано друкованими літерами, а в зошит ми пишемо- письмовими. Тож будьте уважні.                  

СОНЕЧКО

   Пригріває весняне сонечко. Воно піднімається все вище і вище.

     Своїми лагідними промінчиками воно торкається землі і земля вкривається різнокольоровим квітучим килимом. Торкається діточок і на їх усміхнених обличчях з’являються веснянки.

  Все довкола радіє сонечку.

Після того, як списали текст, прочитайте його іще раз, перевірте.

https://www.youtube.com/watch?v=9bJUYE0NTS8

Домашня робота: доопрацювати текст.

                                                           21.04

                                          ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ


ТЕМА: Все оживає на весні. Шкільний сад.

Актуалізація знань: 

Пригадати, що зараз пора року – весна. Місяць – квітень. Пригадати зміни  в природі в квітні( квітнуть квіти, дерева, робота в саду)

Прочитайте оповідання , та дайте відповідь на запитання.

У шкільному саду

   Біля школи є великий сад. Ростуть тут яблуні, груші, сливи. Навесні в саду багато роботи.

  Учні з учителем працюють у саду. Учитель ножицями обрізує сухі гіллячки. Оксана та Влад збирають гіллячки. Артур і Петро згрібають сухе листя. Ілля та Сергій обкопують дерева.

   Усі добре попрацювали. Учні радісні повертаються до класу.


Що є біля школи?

Які дерева ростуть у шкільному саду?

Коли в саду багато роботи?

Хто працює в саду?

Що робить учитель?

Що роблять учні?

Прочитайте чистомовку:

Сад – сад – сад- біля школи сад

Ні – ні – ні – ростуть тут яблуні

Ші – ші – ші – ростуть тут груші

Ви – ви – ви – ростуть тут сливи


Домашня робота: Прочитати іще раз оповідання.

Вивчити швидкомовку:

Наш садівник рослини садив. Рослини росли, квіти цвіли.

21.04.

МАТЕМАТИКА

Тема: Числовий рядв межах 20.  Вимірювання відрізків.

Актуалізація знань: 

Назвати склад числа 2, 4, 6, 8, 10,12,14,16,18,20 -  Які це числа? (парні) Подумайте які непарні числа?

Назвіть „сусідів” числа 5, 6, 9.

 Яке число передує числу 3?

Яке число стоїть між числами  15 і 17?

Яке число стоїть позаду числа 1 8?

Робота з підручником:ст.71 №8 ( в зошит)

Наголошуємо дітям, що вимірюємо від 0.

Робота з підручником: ст.71 № 11( в зошит не креслити)

Домашня робота:  ст.71 № 9    

 21.04

 МАЛЮВАННЯ 

Завдання розміщене у вайбері