ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

ТЕМА: М. Підгірянка « Пробудження», В. Сухомлинський « Яке щастя?».

За підручником ст. 132 – 133

Запитання 1

Що відбувається у травні?

  1. Повертаються перелітні птахи.

  2. Зацвітають дерева.

  3. Достигають фрукти.

  4. Буяють трави.


Запитання 2

Які плоди готується народжувати земля?

  1. Ягоди.

  2. Зернятка.

  3. Овочі.

  4. Фрукти.


Запитання 3

Яке свято відзначали колись 5 травня?

  1. День матері

  2. День України

  3. Свято жінок

  4. Свято Лелі


Запитання 4

Які дії мами описані у вірші "Пробудження"?

  1. Дивилася мило.

  2. Гладила волосся.

  3. Цілувала.

  4. Годувала.


Запитання 5

Що робило ясне сонечко?

  1. Світило.

  2. Піднімалося.

  3. Пригрівало.

  4. Усміхалося.


Запитання 6

Що робив легкий вітрик?

  1. Гуляв у полі.

  2. Пестив колосся.

  3. Підіймав хвилі.

  4. Гойдав дерева.


Запитання 7

Ягідочка порівнюється з...

  1. ласощами.

  2. цукром.

  3. медом.

  4. цукеркою.


Запитання 8

З ким розмовляє мама?

  1. З дівчинкою

  2. З хлопчиком

  3. З бабусею

  4. З подругою


Запитання 9

Щастя  -  це коли ...

  1. діти не плачуть.

  2. мама не журиться.

  3. пташки на волі.

  4. мрії збуваються.


Запитання 10

Автор оповідання "Яке щастя?" ...

  1. Марійка Підгірянка.

  2. Олександр Копиленко

  3. Дмитро Чередниченко

  4. Василь Сухомлинський



УКРАЇНСЬКА МОВА

ТЕМА: Сила голосу і швидкість мовлення (продовження)

За підручником ст.145 Впр. 399 (вивчити правило)

 Гра «Знавці»
Дає відповідь на запитання. Виграє той, хто дасть більшу кількість правильних відповідей.
Картка 1
• яке мовлення — усне чи писемне — з’явилося раніше?
• Що спонукало людей до створення мови?
Картка 2
• якими знаками ми користуємося, щоб записувати слова?
• А для чого нам потрібна мова?
Картка 3
• які мови є спорідненими до української мови?
• як потрібно ставитися до своєї мови?
Картка 4
• Хто володіє усним мовленням?
• яке значення для людини має писемне мовлення?


Попрацюйте парами!
1. Прочитайте уривки з відомих українських казок і поміркуйте, де треба читати звичайним голосом, лагідно, а де — голосно, напружено.
1. Кличе дочка собачку Фінку:
— Іди, Фіночко, не лежи! Нам ріпку вирвати поможи!
2. От Котикові треба йти по дрова, він і каже Півникові:
— Сядь же ти, братику, на печі та їж калачі, а я піду по дрова. Та як прийдр Ли сичка, то не озивайсь!
3. Несе Лисичка Півника, а він і гукає: — Мій Котику! Мій братику! Несе мене Лиска по каменю-мосту на своєму хвосту,— порятуй мене!
2. Повчіться читати уривки з казок з відповідною силою голосу. А потім прочитайте виразно один одному.
3. Спишіть слова Півника, з якими він звертався до Котика.

Учись звертатися!
синочку Марійко Захарку
коточку Фіночко Іванку

Зверни увагу! Слово-звертання виділяється на письмі комами або знаком оклику.


МАТЕМАТИКА

ТЕМА: Таблиця множення числа 8. Побудова прямокутника.

За підручником ст. 140 – 141 № 862 (таблиця), № 864 (іменовані числа), № 865 (розв’язати задачу), № 867 (усно), № 868

1. Математичний диктант

  • Число 28 зменшити в 7 разів.

  • Ділене — 49, дільник — 7. Знайти частку.

  • Другий множник — 7. Добуток — 35. Чому дорівнює перший множник?

  • Знайти  частку чисел 63 і 7 .

  • Знайти суму чисел 29 і 27 .

  • Знайти різницю чисел 22 і 15 .

  • Маса поросяти 7 кг, а вівці — в 6 разів більше. Яка маса вівці?

  • Для виготовлення 6 кг цукру використовують  36 кг цукрового буряка.

  • Скільки треба цукрового буряка для виготовлення 1 кг цукру?

2. Розв’яжи.


3. Табличка множення


4. В зошиті з математики накреслити точно такий, за цими ж розмірами прямокутник (не використовуючи лінійку, а тільки клітинки зошита) та обчислити  периметр. ПАМ'ЯТАЙ 2 клітинки  = 1 см.