ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Г.Кирпа «Чого я другу не сказав?»

 Підсумок за розділом 26.05

https://www.youtube.com/watch?v=7tgtpIeAAjk&feature=emb_err_woyt

 Опрацювання вірша Галини Кирпи «Чого я другу не сказав?» с. 185

— Про що хотів розказати хлопчик своєму другові?

— Де він збирався шукати казки?

— Які рядки підтверджують, що вони обидва великі фантазери? Прочитай.

 Гра «Добери риму».

Не сказав — ... . Піски — ... .

Не чув — ... . Кит — ... .

Не сказав — ... . В димарі — ... .

Сам — ... . Залюбки — ... .

 Підсумок за розділом «Візьму перо і спробую» с. 172–187

— Яким твором починається розділ?

— Хто його автор?

— Як ти зрозумів назву розділу? Поясни, до чого вона тебе спонукає?

1) Гра «Знавці назв творів та їх авторів».

— Хто є автором вірша, герой якого все у світі хоче по-своєму назвати?

— Хто з поетів написав:

- «Ти, Лисичко, хитра та дарма.

Вбралася ти гарно, а німа»?

— Хто є автором вірша, який закінчується словами: - «...і скажу вам по секрету: Мабуть, буду я поетом»?

2) Гра «Хто це сказав?».

- А хіба від цього вона стане гіршою?

- Такий химерний чоловік —

Нас залишив, а сам утік!

- Треба, щоб слова були схожі, щоб виходило складно. Ось послухай:

палка — галка, пічка — свічка, книжка — мишка.

3) Гра «Упізнай героя».

— Хто слухав Солов’я?

— Хто вчився складати вірші?

— Кому батько подарував ліхтарик?

4) Робота за картиною Марфи Тимченко «Я хотіла побачити місто!».

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Повторення вивченого про речення і текст. 26.05

https://www.youtube.com/watch?v=3K5owLIwwc8

https://www.youtube.com/watch?v=KvoSbReMtLw

Я зараз складу речення зі словом ведмідь.

  Ведмідь живе.

  • Це речення? Чому? Що виражає речення? (Виражає закінчену думку)
  • Давайте запишемо одне речення.

Бурий ведмідь живе в лісі.

  • Яке це речення за метою висловлювання? Доведіть.
  • Пригадайте, які ще речення за метою висловлювання ми вивчили?
  • Складіть питальне речення до нашого речення.
  • Складіть спонукальне речення.

Повторення теми «Текст».

- А якщо ми наші речення про ведмедя розташуємо в певній послідовності, доберемо заголовок до нашого висловлювання. Що це буде? (Текст)

- Отже, що таке текст?

- Відкрийте підручники на с. 15 повторіть правила.

- Пригадайте, з яких частин складається текст. (Зачин, основна частина, кінцівка)

Підсумок:

  • Що ж таке текст?
  • Що виражає речення?
  • МАТЕМАТИКА
  • Тема: Повторення позатабличного множенняі ділення на одноцифрове число.  26.05
    https://vseosvita.ua/library/povtorenna-pozatablicnogo-mnozenna-i-dilenna-55220.html
    https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-matematiki-dlya-3-klasu-distanciyne-navchannya-z-temi-pozatablichne-mnozhennya-i-dilennya-rozv-yazuvannya-zadach-cikave-pro-kolori-179330.html
    Самостійне розв’язування прикладів з наступною перевіркою
    (с. 170, завдання 1132)
    — Знайдіть значення виразів.
    200 • 3 + 40 • 3 = 720             300 – 60 • 4 = 60              550 + 48 • 5 = 790
    400 : (60 : 3) = 20                     480 : (70 : 7) = 48              230 : 10 + 13 = 36
    2. Робота над задачами (с. 170)
    1) Завдання 1133.
    Розв’язання
    1) 15 : 3 = 5 (ябл.) кожному онуку;
    2) 15 : 5 = 3 (он.) — онуків у дідуся;
    2) Завдання 1134.
    План розв’язання
    1) Першою дією дізнаємось про кількість автомобілів на другій автостоянці.
    2) Другою дією дізнаємось про кількість автомобілів на двох автостоянках.
    3) Третьою дією дізнаємося про кількість рядів і відповімо на питання задачі.
    Розв’язання
    1) 200 • 2 = 400 (авт.) — на другій автостоянці;
    2) 200 + 400 = 600 (авт.) — на двох автостоянках;
    3) 600 : 20 = 30 — стільки буде рядів.
    Відповідь: 30 рядів вийде.
    3. Коментоване розв’язування прикладів (с. 170, завдання 1135)
    2 ц 30 кг + 3 ц 50 кг = 5 ц 80 кг             4 ц 10 кг – 1 ц 20 кг = 2 ц 90 кг
    5 м 6 дм + 15 дм = 7 м 1 дм                  15 м 40 см – 3 м 4 дм = 12 м
    1 год – 20 хв = 40 хв 3 год                      40 хв + 50 хв = 4 год 30 хв
    Підсумок:
    — Що повторили на уроці?
    — Як називаються числа при діленні?
    — Як знайти зменшуване? від’ємник?