Опубліковано: 2020-04-28
Літературне читання
Народна байка «Про горду качку».
За підручником стор.143 читати, переказувати.
Питання по змісту байки:
Хто плавав на воді?
Чому лис не зупинявся потеревенити з качкою?
Хто хотів побачити качку в селі?
Що зробила качка після запрошення піти в село?
Визнач прислів ' я, яке розкриває головну думку твору.
Продовж міркування: Качка постраждала через те, що була...
Українська мова
Слова ввічливості.
За підручником впр.401 (письмово), впр.402(письмово).
Вправа 401
Тра - вич - ці, тра - ви - чці.
Запишіть речення. Підкресліть слова звертання.
1. Ловися, рибко, велика й мала!
2. Колобок, я тебе з’їм!
3. Здорова будь, лисичко-сестричко!
Математика
Таблиця ділення на 9. Складені задачі.
За підручником №916-924
Задача 920
План розв’язування:
1) Скільки всього деталей було в коробках?
2) Скільки деталей роздали учням?
3) Скільки деталей залишилося?
Розв’язання:
1) 38 + 42 = 80 (д.) – всього деталей було в коробках.
2) 8 • 7 = 56 (д.) – деталей роздали дітям.
3) 80 – 56 = 24 (д.) – деталей залишилося.
Відповідь: залишилося 24 деталі.
Задача 921
Було — ?, 26 яблук і 14 яблук
Роздали — ?, 8 дітей по 3 яблука
Залишилося — ?
План розв’язування:
1) Скільки всього яблук було в кошику?
2) Скільки яблук роздали дітям?
3) Скільки яблук залишилось у кошику?
Розв’язання:
1) 26 + 14 = 40 (яб.) – яблук було в кошику.
2) 3 • 8 = 24 (яб.) – яблук роздали дітям.
3) 40 – 24 = 26 (яб.) – яблук залишилось у кошику.
Відповідь: у кошику залишилося 26 яблук.
Розв’язати приклади самостійно: