Опубліковано: 2020-04-28
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема: УПЧ Галина Вдовиченко «Найдовші вуса» 28.04.
https://www.youtube.com/watch?v=8_IBtSrA3oc
https://naurok.com.ua/test/galina-vdovichenko-naydovshi-vusa-50391.html
Виразне читання уривка казки «36 і 6 котів» (Хрестоматія, с. 100–105)
Перевірка емоційного сприймання змісту.
— Що вас вразило в казці?
— Який настрій у тексту?
— Що здивувало в цьому тексті?
— Що вам видалося незрозумілим?
Вправа «Тлумачний словничок».
Дискваліфікація — визнання когось нездатним або негідним чимось займатися.
Валер’янка — заспокійливий лікарський засіб
Альбінос — істота, у якої відсутнє природнє забарвлення.
Прогноз — передбачення, припущення про подальший хід подій.
Лещата — прилад для затискання предметів; кліщі.
Вердикт — остаточне рішення.
Фіранка — занавіска з тканини.
Сапання — важке дихання; видавання носом свистячих звуків.
Претендент — той, хто претендує на що-небудь, має підстави щось одержати.
Фіналіст — той, хто вийшов в заключну частину змагань.
Шарварок — безладна метушня, розгардіяш; галас, гамір.
Самовисуванець — той, хто висуває самого себе на певну посаду (або для участі у будь-якій діяльності).
Бесіда.
— Що авторка називає котячим багатством?
— Хто був у складі суддів?
— Який прогноз дала Пушинка?
— Якими були думки з приводу змагання у Клаповуха?
— Як виміряли вуса Коментаторові-Чорному котові?
— Хто ж виходить на фінішну пряму?
— Як повелися претенденти на перемогу?
— Чи перемогла дружба?
— Хто був проти суддівського рішення?
— Чому оскаженів Ковбасюк?
— Що побачила пані Крепова у своїй квартирі після повернення додому?
Завдання дз: виразно читати, переказувати, Хрестоматія с.100-105
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Дієслова антоніми 28.04.
https://www.youtube.com/watch?v=f_XfZl6QwKo
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dieslova-antonimi-cikavi-zavdanna-3-klas-235827.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-dieslova---antonimi-164067.html
Робота за підручником (вправа 354, с. 171 усно )
— Прочитайте і відгадайте загадку.
— Знайдіть парами антоніми. Скажіть, яку роль вони виконують у тексті. Зазначте слова, що мають протилежне значення тільки в цьому тексті.
— Назвіть дієслова, протилежні за значенням.
Збагачуємо словниковий запас (вправа 355, с. 171 усно)
— Назвіть тільки ті пари слів, які протилежні за значенням.
— З будь-якою парою дієслів складіть речення. Визначте головні члени речення.
Гра «Протилежності»
— До поданих дієслів доберіть антоніми
Накривати — ...
зайти — ...
зав’язати — ...
відчинити — ...
роззутися — ...
згорнути — ...
світає — ...
заходити — ...
хвалити — ...
починати — ...
сумувати — ...
кричати — ...
працювати — ...
згадувати — ...
Завдання дз: вправа 357, с. 171, роб зош 39
МАТЕМАТИКА
Тема: Розв’язання рівнянь, у яких один із компонентів
поданий виразом зі змінною. Розв’язування задач. 28.04.
Робота за підручником (с. 149, завдання 986)
— Прочитайте вирази за останньою дією.
354 – (240 – 36) (зменшуване 354, від’ємник виражений різницею чисел 240 і 36);
350 : (63 : 9) (ділене 350, дільник виражений часткою чисел 63 і 9);
250 : 10 • 5 (частку чисел 250 і 10 помножити на 5).
Розв’язування рівнянь за зразком (с. 149, завдання 986)
х : (32 – 24) = 16
— Яка остання дія в поданому рівнянні? (Ділення)
— Назвіть компоненти ділення. (Ділене, дільник, частка)
— Назвіть ділене, дільник, частку.
— Яку дію можна виконати? (32 – 24 = 8)
х : 8 = 16
— Який компонент нам невідомий? (Ділене х)
— Як знайти ділене? (Потрібно дільник помножити на частку.)
Учні легко можуть помітити, що вийшло відоме їм рівняння, і тому далі розв’язування вони коментують самі.
х = 16 • 8
х = 128
— Виконаємо перевірку: 128 : (32 – 24) = 128 : 8 = 16
16 = 16
— Перевірка свідчить, що корінь рівняння знайдений правильно.
Робота над задачею (с. 149, завдання 987)
— Що означає число 16?
— Що означає число 36?
— Що означає число 2?
— Що потрібно дізнатися в задачі? (Яку відстань проїхало авто?)
— Ми можемо відразу відповісти на це питання?
— Чому? (Спочатку ми повинні дізнатися скільки витратили бензину.)
— Ми можемо це дізнатися? (Так)
— Якою дією?
— Запишіть розв’язання задачі двома способами.
Розв’язання
1-й спосіб
1) 36 + 16 = 52 (л) — усього бензину;
2) 52 : 2 = 26 (раз.) — по 2 л у 52 л;
3) 10 • 26 = 260 (км)
2-й спосіб
1) 16 : 2 = 8 (раз.) — по 2 л у 16 л;
2) 36 : 2 = 18 (раз.) — по 2 л у 36 л;
3) 10 • 8 = 80 (км) — на 16 л;
4) 10 • 18 = 180 (км) — на 36 л;
5) 180 + 80 = 260 (км)
Відповідь: 260 км проїхало авто.
Завдання дз: с. 150, завдання 990; 991.