ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: УПЧ Галина Вдовиченко «Найдовші вуса» 28.04.

https://www.youtube.com/watch?v=8_IBtSrA3oc

https://naurok.com.ua/test/galina-vdovichenko-naydovshi-vusa-50391.html

Виразне  читання  уривка  казки  «36  і  6  котів»  (Хрестоматія,  с.  100–105)

Перевірка емоційного сприймання змісту.

— Що вас вразило в казці?

— Який настрій у тексту?

— Що здивувало в цьому тексті?

— Що вам видалося незрозумілим?

Вправа «Тлумачний словничок».

Дискваліфікація — визнання когось нездатним або негідним чимось займатися.

Валер’янка — заспокійливий лікарський засіб

Альбінос — істота, у якої відсутнє природнє забарвлення.

Прогноз — передбачення, припущення про подальший хід подій.

Лещата — прилад для затискання предметів; кліщі.

Вердикт — остаточне рішення.

Фіранка — занавіска з тканини.

Сапання — важке дихання; видавання носом свистячих звуків.

Претендент — той, хто претендує на що-небудь, має підстави щось одержати.

Фіналіст — той, хто вийшов в заключну частину змагань.

Шарварок — безладна метушня, розгардіяш; галас, гамір.

Самовисуванець  —  той,  хто  висуває  самого  себе  на  певну  посаду  (або  для участі у будь-якій діяльності).

Бесіда.

— Що авторка називає котячим багатством?

— Хто був у складі суддів?

— Який прогноз дала Пушинка?

— Якими були думки з приводу змагання у Клаповуха?

— Як виміряли вуса Коментаторові-Чорному котові?

— Хто ж виходить на фінішну пряму?

— Як повелися претенденти на перемогу?

— Чи перемогла дружба?

— Хто був проти суддівського рішення?

— Чому оскаженів Ковбасюк?

— Що побачила пані Крепова у своїй квартирі після повернення додому?

Завдання дз: виразно читати, переказувати, Хрестоматія с.100-105

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Дієслова антоніми 28.04.

https://www.youtube.com/watch?v=f_XfZl6QwKo

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dieslova-antonimi-cikavi-zavdanna-3-klas-235827.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-dieslova---antonimi-164067.html

Робота за підручником  (вправа 354, с. 171 усно )

— Прочитайте і відгадайте загадку.

— Знайдіть парами антоніми. Скажіть, яку роль вони виконують у тексті. Зазначте слова, що мають протилежне значення тільки в цьому тексті.

— Назвіть дієслова, протилежні за значенням.

Збагачуємо словниковий запас (вправа 355, с. 171 усно)

— Назвіть тільки ті пари слів, які протилежні за значенням.

— З будь-якою парою дієслів складіть  речення. Визначте головні члени речення.

 Гра «Протилежності»

— До поданих дієслів доберіть антоніми

Накривати — ...

зайти — ...

зав’язати — ...

відчинити — ...

роззутися — ...

згорнути — ...

світає — ...

заходити — ...

хвалити — ...

починати — ...

сумувати — ...

кричати — ...

працювати — ...

згадувати — ...

Завдання дз: вправа 357, с. 171, роб зош 39

МАТЕМАТИКА

Тема: Розв’язання рівнянь, у яких один із компонентів 

поданий виразом зі змінною. Розв’язування задач. 28.04.

https://vseosvita.ua/library/rozvazuvanna-rivnan-u-akih-odin-iz-komponentiv-podanij-virazom-zi-zminnou-rozvazuvanna-zadac-55073.html

 Робота за підручником (с. 149, завдання 986)

— Прочитайте вирази за останньою дією.

354 – (240 – 36) (зменшуване 354, від’ємник виражений різницею чисел 240 і 36);

350 : (63 : 9) (ділене 350, дільник виражений часткою чисел 63 і 9);

250 : 10 • 5 (частку чисел 250 і 10 помножити на 5).

Розв’язування рівнянь за зразком (с. 149, завдання 986)

х : (32 – 24) = 16

— Яка остання дія в поданому рівнянні? (Ділення)

— Назвіть компоненти ділення. (Ділене, дільник, частка)

— Назвіть ділене, дільник, частку.

— Яку дію можна виконати? (32 – 24 = 8)

х : 8 = 16

— Який компонент нам невідомий? (Ділене х)

— Як знайти ділене? (Потрібно дільник помножити на частку.)

Учні легко можуть помітити, що вийшло відоме їм рівняння, і тому далі розв’язування вони коментують самі.

х = 16 • 8

х = 128

— Виконаємо перевірку: 128 : (32 – 24) = 128 : 8 = 16

16 = 16

— Перевірка свідчить, що корінь рівняння знайдений правильно.

Робота над задачею (с. 149, завдання 987)

— Що означає число 16?

— Що означає число 36?

— Що означає число 2?

— Що потрібно дізнатися в задачі? (Яку відстань проїхало авто?)

— Ми можемо відразу відповісти на це питання?

— Чому? (Спочатку ми повинні дізнатися скільки витратили бензину.)

— Ми можемо це дізнатися? (Так)

— Якою дією?

— Запишіть розв’язання задачі двома способами.

Розв’язання

1-й спосіб

1) 36 + 16 = 52 (л) — усього бензину;

2) 52 : 2 = 26 (раз.) — по 2 л у 52 л;

3) 10 • 26 = 260 (км)

2-й спосіб

1) 16 : 2 = 8 (раз.) — по 2 л у 16 л;

2) 36 : 2 = 18 (раз.) — по 2 л у 36 л;

3) 10 • 8 = 80 (км) — на 16 л;

4) 10 • 18 = 180 (км) — на 36 л;

5) 180 + 80 = 260 (км)

Відповідь: 260 км проїхало авто.

Завдання дз: с. 150, завдання 990; 991.