ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Весела дерев’яна лялька, яку знає весь світ. Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» 31.03.2020

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-karlo-kollodi-prigodi-pinokkio-1-chastina-22944.html

https://vseosvita.ua/library/karl-kollodi-prigodi-pinokkio-literaturne-citanna-3-klas-14490.html

https://www.youtube.com/watch?v=6NsAftWn5D0

Завдання  дз: с. 146 – 149, читати, переказувати

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника. 31.03.2020

https://vseosvita.ua/library/zvazok-prikmetnikiv-z-imennikami-5305.html

https://www.youtube.com/watch?v=qP80izpL0Ds

    Усе, що про прикметник знаємо, пригадаймо. 

-           Дайте визначення прикметника. Наведіть приклади.

-           Із якою частиною мови пов'язаний у реченні?

-           Наведіть приклади зв’язку прикметника з іменником?

-           Синтаксична роль. У реченні виступає… .

-           Від якого слова у словосполученні іменник + прикметник ставимо питання?

 

 


Іменник  (  ?  )  Прикметник

який?

яка?

яке?

які?

які?


Завдання: передати радість очікування весни, доповнити речення прикметниками

                                                   ВЕСНА

          Тепло засвітить __________  сонечко. По __________ дорогах задзюрчать ________ струмочки. На деревах з’являться ________ листочки. З теплих країв прилетять _________ друзі-птахи.

Робота з підручником с.145 впр. 292 (постав прикметники в потрібній формі)

Прочитай правило с .146

Вправа 299 с. 148 (виправ і випиши правильне порівняння)

«Відгадай предмет за ознакою».

Нова, чиста, дерев’яна, глибока .(…..)

Блискучий, білий і м’який,

Холодний, чистенький, пухкий. (…..)

Свіжий, солоний, смачний і хрусткий,

Довгий, зелений, пахучий такий! (…..)

Пухнасте, жовтеньке, м’якеньке,

Беззахисне, мале-маленьке. (…..)

Завдання дз:  с. 148 (правило) , с.147 вправа 296, робочий зошит с. 18-20 ( з 46 по 51)

МАТЕМАТИКА

Тема: Множення числа на суму 31.03.2020

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-mnozenna-cisla-na-sumu-115531.html

https://svitppt.com.ua/matematika/mnozhennya-chisla-na-sumu.html

Засвоєння нових знань.

А зараз уважно послухайте умову задачі с.127 № 815

На змаганнях у першому запливі було 4 човни, по 8 спортсменів у кожному. У другому запливі було 3 човни, також по 8 спортсменів. Скільки всього спортсменів брало участь у двох запливах?


Чи можемо ми відповісти на запитання задачі? (ні, не можемо).

Чому? (тому що, ми не знаємо скільки спортсменів було у першому запливі).

Чи можемо ми дізнатись? (так, можемо)

Якою дією? (множення)

Що на що будемо множити? (8×4=32)

Чи відомо нам скільки спортсменів було у другому запливі? (ні)

Як ми можемо дізнатись?(8×3=24)

Чи можемо ми тепер відповісти на запитання задачі? (так можемо)

Якою дією? (додавання).

Що до чого будемо додавати? (до 32+24=56 спор.)

Повторення плану розв’язання.

Яке перше запитання до задачі?

Скільки спортсменів було у 1 запливі?

8×4=32 (спор.)

Яке друге запитання до задачі?

8×3=24 (спор.)

Скільки спортсменів було у другому запливі?

8×3=24 (спор.)

Скільки всього спортсменів брало участь у двох запливах?

До 32+24=56 (спор.)

Запишіть вираз до задачі.

8×4+8×3=56 (спор.)

Чи можемо ми розв’язати задачу іншим способом? (так, можемо)

Що нам потрібно дізнатись спочатку? (скільки разом було човнів у 1 і 2 запливі)

Якою дією ми можемо дізнатись? (додавання)

Що до чого будемо додавати? (4+3=7 чов.)

Чи можемо ми відповісти на запитання задачі? ( так, можемо)

Якою дією? (множення)

8×7=56 (спор.)

Запишіть вираз до задачі.

8×(4+3)=56

8×(4+3)=8×4+8×3

Отже, щоб помножити число на суму, можна помножити число на кожний доданок і знайдені добутки додати.

Розгорніть підручники на сторінці 127, зачитайте правило.

  • обчислити вирази, застосувавши правило. №817

7×(20+5)=7×20+7×5=140+35=175

3×(300+20)=3×300+3×20=900+60=960

  • Тож яке правило ви застосували? (множення числа на суму).

Робота з підручником с. 128-129 № 824, 825 (усно)

Завдання дз:  с. 128-129 № 822, 823, 833 с.127 правило