Опубліковано: 2020-03-31
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема: Весела дерев’яна лялька, яку знає весь світ. Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» 31.03.2020
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-karlo-kollodi-prigodi-pinokkio-1-chastina-22944.html
https://vseosvita.ua/library/karl-kollodi-prigodi-pinokkio-literaturne-citanna-3-klas-14490.html
https://www.youtube.com/watch?v=6NsAftWn5D0
Завдання дз: с. 146 – 149, читати, переказувати
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника. 31.03.2020
https://vseosvita.ua/library/zvazok-prikmetnikiv-z-imennikami-5305.html
https://www.youtube.com/watch?v=qP80izpL0Ds
Усе, що про прикметник знаємо, пригадаймо.
- Дайте визначення прикметника. Наведіть приклади.
- Із якою частиною мови пов'язаний у реченні?
- Наведіть приклади зв’язку прикметника з іменником?
- Синтаксична роль. У реченні виступає… .
- Від якого слова у словосполученні іменник + прикметник ставимо питання?
Іменник ( ? ) Прикметник який? яка? яке? які? які? |
Завдання: передати радість очікування весни, доповнити речення прикметниками
ВЕСНА
Тепло засвітить __________ сонечко. По __________ дорогах задзюрчать ________ струмочки. На деревах з’являться ________ листочки. З теплих країв прилетять _________ друзі-птахи.
Робота з підручником с.145 впр. 292 (постав прикметники в потрібній формі)
Прочитай правило с .146
Вправа 299 с. 148 (виправ і випиши правильне порівняння)
«Відгадай предмет за ознакою».
Нова, чиста, дерев’яна, глибока .(…..)
Блискучий, білий і м’який,
Холодний, чистенький, пухкий. (…..)
Свіжий, солоний, смачний і хрусткий,
Довгий, зелений, пахучий такий! (…..)
Пухнасте, жовтеньке, м’якеньке,
Беззахисне, мале-маленьке. (…..)
Завдання дз: с. 148 (правило) , с.147 вправа 296, робочий зошит с. 18-20 ( з 46 по 51)
МАТЕМАТИКА
Тема: Множення числа на суму 31.03.2020
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-mnozenna-cisla-na-sumu-115531.html
https://svitppt.com.ua/matematika/mnozhennya-chisla-na-sumu.html
Засвоєння нових знань.
А зараз уважно послухайте умову задачі с.127 № 815
На змаганнях у першому запливі було 4 човни, по 8 спортсменів у кожному. У другому запливі було 3 човни, також по 8 спортсменів. Скільки всього спортсменів брало участь у двох запливах?
Чи можемо ми відповісти на запитання задачі? (ні, не можемо).
Чому? (тому що, ми не знаємо скільки спортсменів було у першому запливі).
Чи можемо ми дізнатись? (так, можемо)
Якою дією? (множення)
Що на що будемо множити? (8×4=32)
Чи відомо нам скільки спортсменів було у другому запливі? (ні)
Як ми можемо дізнатись?(8×3=24)
Чи можемо ми тепер відповісти на запитання задачі? (так можемо)
Якою дією? (додавання).
Що до чого будемо додавати? (до 32+24=56 спор.)
Повторення плану розв’язання.
Яке перше запитання до задачі?
Скільки спортсменів було у 1 запливі?
8×4=32 (спор.)
Яке друге запитання до задачі?
8×3=24 (спор.)
Скільки спортсменів було у другому запливі?
8×3=24 (спор.)
Скільки всього спортсменів брало участь у двох запливах?
До 32+24=56 (спор.)
Запишіть вираз до задачі.
8×4+8×3=56 (спор.)
Чи можемо ми розв’язати задачу іншим способом? (так, можемо)
Що нам потрібно дізнатись спочатку? (скільки разом було човнів у 1 і 2 запливі)
Якою дією ми можемо дізнатись? (додавання)
Що до чого будемо додавати? (4+3=7 чов.)
Чи можемо ми відповісти на запитання задачі? ( так, можемо)
Якою дією? (множення)
8×7=56 (спор.)
Запишіть вираз до задачі.
8×(4+3)=56
8×(4+3)=8×4+8×3 |
Отже, щоб помножити число на суму, можна помножити число на кожний доданок і знайдені добутки додати.
Розгорніть підручники на сторінці 127, зачитайте правило.
- обчислити вирази, застосувавши правило. №817
7×(20+5)=7×20+7×5=140+35=175
3×(300+20)=3×300+3×20=900+60=960
- Тож яке правило ви застосували? (множення числа на суму).
Робота з підручником с. 128-129 № 824, 825 (усно)
Завдання дз: с. 128-129 № 822, 823, 833 с.127 правило