Опубліковано: 2020-03-31
31.03
Українська мова
Тема: Текст. Поняття про текст.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
— Що таке мова? (Все те, про що ми говоримо, читаємо, пишемо.)
— Для чого нам потрібна мова? (Щоб спілкуватися.)
— Яким буває мовлення? (Усним і писемним.)
ГРА «Яке це мовлення»
Двоє учнів розмовляють.
Учитель пише на дошці.
Бабуся розмовляє по телефону.
Тато читає газету.
Діти пишуть у зошитах.
Загадка
У світі одна — наша мати вона. ( Україна)
— Україна — це край, в якому ми живемо. З якої букви будемо писати назву нашого краю?
— Наша мова складається з речень. Сьогодні на уроці ми дізнаємося, що саме утворюють декілька речень. Прочитайте уважно дані речення у двох стовпчиках:
Бджола — це комаха. Мурашки — лісові санітари.
До нас у вікно залетіла муха. Вони поїдають шкідливих гусениць і тлю.
Мурахи — лісові мешканці. Мурашник — це їх місто.
Різнобарвний метелик сів на квітку. Зруйнувати мурашник — загине
— Скільки речень у 1-му стовпчику? (4 ) мурашина сім,я.
— Про кого йдеться в кожному реченні? (Про бджолу, муху, мурах, метелика)
— Скільки малюнків можна намалювати? (4)
— Чи можна дібрати заголовок до цих речень?(ні)
— Прочитайте, що написано в другому стовпчику.
— Скільки тут речень? (4)
— Про кого йдеться в кожному реченні? (Про мурашок.)
— Скільки малюнків можна намалювати? (1)
— Чи можна дібрати заголовок до всіх цих речень?(так)
Висновок. Порівняйте записи. Чим вони схожі? (Вони про комах.)
— Чим вони відрізняються? (У першому стовпчику — про різних комах, це різні речення. А в другому — всі про мурашок. Речення зв’язані за змістом.) Отже, декілька речень, пов,язаних між собою, утворили текст
Робота з підручником: ст.88(правило)
— Що утворює текст?
— Як розміщені речення у тексті?
— Що можна дібрати до тексту?
Робота з підручником: впр. 161(усно)
Робота в зошитах: Прочитати текст, придумати заголовок, списати два перших речення.
На небі сяє ясне сонечко. Зеленіє на луках молода травичка. Цвітуть дерева. Прилітають птахи з теплих країв. Усе живе радіє весні.
Домашня робота: Списати решту речень даного тексту.
31.03.2020
МАТЕМАТИКА
Тема: Додавання та віднімання в межах 20Починаємо урок,
Попрацюємо старанно,
Щоб почути у кінці
Що у нашім третім класі
Учні просто молодці
Гра «А що у людини?».
— Налаштуймося на швидку роботу на уроці. На мої запитання відповідайте швидко.
• У птаха це крило, а у людини... (рука).
• У звіра лапа, а у людини... (нога).
• У цукерки фантик, а у людини... (одяг).
• У риби зябра, а у людини... (легені)
Математичний бліц (Бліц-питання(діти мають бачити цифровий ряд 1-20))
- Найменше одноцифрове число? Найбільше?
- Найменше двоцифрове число?
- Порахуйте від 14 до 17.
- Наступне до 17….
- Порахуйте від 20 до 16.
- Попереднє до 15...
- Між 12 і 14 стоїть…
- Фігура з трьома кутами…
Робота зошитах: математичний диктант:
Гра « Запиши вірно»
Скільки на небі сонечок?
Скільки лап у кота?
Скільки пальців на одній руці?
Скільки пальців на двох руках?
Розвяжіть задачу:
На день народження Оленки тато купив 10 пачок морозива в шоколаді та
10 пачок морозива з фруктовою начинкою. Скільки всього пачок морозива купив тато?
Домашня робота: підручник ст.63 №9(3,4 стовпчик)
Розучіть нову фізкультхвилинку, та виконуйте її під час уроків.
Фізкультхвилинка
Встали.
Взяли біноклі
Протріть лінзи.
Наведіть різкість
Подивились направо, наліво.
Нахилились вперед
Встаньте навшпиньки
Що бачите?