31.03

Українська мова

Тема: Текст. Поняття про текст.           

 АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

— Що таке мова? (Все те, про що ми говоримо, читаємо, пишемо.)

— Для чого нам потрібна мова? (Щоб спілкуватися.)

— Яким буває мовлення? (Усним і писемним.)

ГРА «Яке це мовлення»

Двоє учнів розмовляють.

Учитель пише на дошці.

Бабуся розмовляє по телефону.

Тато читає газету.

Діти пишуть у зошитах. 

 Загадка

У світі одна — наша мати вона. ( Україна)

— Україна — це край, в якому ми живемо. З якої букви будемо писати назву нашого краю?

— Наша мова складається з речень. Сьогодні на уроці ми дізнаємося, що саме утворюють декілька речень. Прочитайте уважно дані речення у двох стовпчиках:

Бджола — це комаха.                                                                     Мурашки — лісові санітари.

До нас у вікно залетіла муха.                                                         Вони поїдають шкідливих гусениць і тлю.

Мурахи — лісові мешканці.                                                           Мурашник — це їх місто.

Різнобарвний метелик сів на квітку.                                             Зруйнувати мурашник — загине  

— Скільки речень у 1-му стовпчику? (4 )                                      мурашина сім,я.

                                                                                                         

— Про кого йдеться в кожному реченні? (Про бджолу, муху, мурах, метелика)

— Скільки малюнків можна намалювати? (4)

— Чи можна дібрати заголовок до цих речень?(ні)

— Прочитайте, що написано в другому стовпчику.

— Скільки тут речень? (4)

— Про кого йдеться в кожному реченні? (Про мурашок.)

— Скільки малюнків можна намалювати? (1)

— Чи можна дібрати заголовок до всіх цих речень?(так)

Висновок. Порівняйте записи. Чим вони схожі? (Вони про комах.)

— Чим вони відрізняються? (У першому стовпчику — про різних комах, це різні речення. А в другому — всі про мурашок. Речення зв’язані за змістом.) Отже, декілька речень, пов,язаних між собою, утворили текст

Робота з підручником: ст.88(правило)

— Що утворює текст?

— Як розміщені речення у тексті?

— Що можна дібрати до тексту?

Робота з підручником: впр. 161(усно)

Робота в зошитах: Прочитати текст, придумати заголовок, списати два перших речення.

                            На небі сяє ясне сонечко. Зеленіє на луках молода травичка. Цвітуть дерева. Прилітають птахи з теплих країв. Усе живе радіє весні.

Домашня робота: Списати решту речень даного тексту.



  31.03.2020

МАТЕМАТИКА

                                  

Тема: Додавання та віднімання в межах 20Починаємо урок,

Попрацюємо старанно,

Щоб почути у кінці

Що у нашім третім класі

Учні просто молодці

Гра «А що у людини?».

— Налаштуймося на швидку роботу на уроці. На мої запитання відповідайте швидко.

• У птаха це крило, а у людини... (рука).

• У звіра лапа, а у людини... (нога).

• У цукерки фантик, а у людини... (одяг).

• У риби зябра, а у людини... (легені)

Математичний бліц (Бліц-питання(діти мають бачити цифровий ряд 1-20))
- Найменше одноцифрове число? Найбільше?
- Найменше двоцифрове число?
- Порахуйте від 14 до 17.
- Наступне до 17….
- Порахуйте від 20 до 16.
- Попереднє до 15...
- Між 12 і 14 стоїть…
- Фігура з трьома кутами…

Робота  зошитах: математичний диктант:

Гра « Запиши вірно»

Скільки на небі сонечок?

Скільки лап у кота?

Скільки пальців на одній руці?

Скільки пальців на двох руках?

Розвяжіть задачу:

На день народження Оленки  тато купив 10 пачок морозива в  шоколаді  та 

10 пачок морозива з фруктовою начинкою. Скільки всього пачок морозива купив тато?


Домашня робота: підручник ст.63 №9(3,4 стовпчик)

Розучіть нову фізкультхвилинку, та виконуйте її під час уроків.

Фізкультхвилинка

Встали.

Взяли біноклі

Протріть лінзи.

Наведіть різкість

Подивились направо, наліво.

Нахилились вперед

Встаньте навшпиньки

Що бачите?