Тема: Контрольна робота за повістю Вольтера «Простак»

ДОБРОГО ДНЯ, ДІТИ!

Ми завершуємо вивчати повість Вольтера «Простак», в рамках тематичного оцінювання виконайте контрольну роботу.

Завдання контрольної роботи

Завдання 1. Дайте відповіді на тестові запитання (максимум 3 бали):

1. XVIII ст.. увійшло в історію людства як доба:

а) класицизму

б) романтизму;

в) книги;

г) Просвітництва.


2. «Простак» Вольтера - це:

а) дослідження з історії;

б) філософська повість;

в) роман про кохання ;

г) пригодницький роман.


3. Основна тема повісті «Простак» - це:

а) битва французів з англійцями на узбережжі Нижньої Бретані;

б) пригоди Простака в Англії і Франції;

в) історія кохання Простака і юної красуні Сент-Ів;

г) історія життя молодого француза серед індіанців-гуронців.


4. Образи Господа і Мефістофеля в трагедії «Фауст» утілюють вічну боротьбу:

а) Добра і Зла;

б) Любові і Ненависті;

в) Життя і Смерті;

г) Світла і Темряви.


5. Яку мету переслідує Мефістофель?:

а) Спокусити Фауста, щоб довести недосконалість людини;

б) зробити Фауста молодим і гарним, улюбленцем жінок;

в) зробити з Фауста геніального, шановного і усьому світі вченого;

г) зробити Фауста найбагатшого людиною в місті.


6. Відчувши мить найвищого життєвого задоволення, Фауст вигукнув

а) «Чи ж я не бог? Я просвітлів!»;

б) «Любов! Блаженство! Серце! Бог!»;

в) «Постій, хвилино, гарна ти!

Ніяка вічність не поглине

Мої діла, мої труди!»;

г) «Лиш той життя і волі гідний, хто б’ється день у день за них ».


завдання 2. Дайте розгорнуті  відповіді на наступні запитанная (максимум 5 балів):

  • Як гронець опинився у Франції ?
  • З ким першим зустрівся гронець на французькій землі ?
  • Де відбулася ця зустріч ?
  • Що найбільше вразило пані Керабон ?
  • Як юнак пояснював чому його називали Простак ?
  • Чому він так добре володів французькою мовою ?
  • Як гронець висловлювався про релігію ? Як це його характеризує ?
  • Хто став хрещеною матір’ю  Простака? Яке ім’я отримав при хрещенні?
  • Якою була мета поїздки Простака до Версалю ?
  • Чому він потрапив до в’язниці ?

 

Завдання 3. Коротко охарактеризуйте і розкрийте образ героя, який вам небільше сподобався, поясніть чому, яке його функція у повісті. (максимум 4 бали)

Контрольна робота надсилається вчителю на електрону пошту або здається в зошиті по-закінченню карантину.

Успіхів у написанні!