Опубліковано: 2020-05-06
Тема: «Де живе вода?»
Мета: Створити позитивний емоційний клімат; продовжувати розширювати і уточнювати уявлення
дітей про воду, про її роль у житті людини та її властивості; закріпити знання дітей про місцезнаходження води в природі.
Діти, пропоную вам відгадати загадку, щоб дізнатися про що ми сьогодні будемо говорити на занятті.
Мене п’ють,
мене ллють,
усім потрібна я.
Хто я така? (Вода)
Діти, сьогодні у нас незвичайне заняття.
Пропоную вам вирушити в подорож з цією маленькою краплинкою.
Жила в океані краплинка кругленька, іскриста, легенька та ніжна. Захотілося їй подивитися на світ:
гарний він чи ні? Піднялася вона на край хвилі і відчула, що її тягне в гору, до самого сонечка. Не
встигла краплинка озирнутися , як вона була вже на хмаринці. Там вона побачила багато таких самих
краплинок, як вона сама, своїх сестричок.
Піднявся вітер і поніс хмару вище, де нашим краплинкам стало холодно. Заплакали вони і полилися на землю дощем. Одні краплинки впали на землю, другі – в море, треті – на поля, річки. А наша краплинка впала в лісовий струмочок.
Засумувала вона:
- Де мої сестрички? Чи побачу я їх ще?
Поки вона думала, струмочок поніс її до нашої річки. Тут краплинка зустрілася зі своїми сестричками.
- Як гадаєте,що трапилося далі? Де живе вода? ( У річках, морях, озерах, криницях)
- Які водойми є поблизу вашого помешкання?
- Як ви вважаєте, чи скрізь однакова вода?
Вода в природі буває прісною і солоною.
Піднявся вітер і поніс хмару вище, де нашим краплинкам стало холодно. Заплакали вони і полилися на землю дощем. Одні краплинки впали на землю, другі – в море, треті – на поля, річки. А наша краплинка впала в лісовий струмочок.
Засумувала вона:
- Де мої сестрички? Чи побачу я їх ще?
Поки вона думала, струмочок поніс її до нашої річки. Тут краплинка зустрілася зі своїми сестричками.
- Як гадаєте,що трапилося далі? Де живе вода? ( У річках, морях, озерах, криницях)
- Які водойми є поблизу вашого помешкання?
- Як ви вважаєте, чи скрізь однакова вода?
Вода в природі буває прісною і солоною. Вихователь пропонує дітям по дві склянки води та заохочує визначити, у якій склянці прісна вода, а в
якій - солона.
- Як ви розумієте слово «прісна»? (Відповіді дітей)
Основна маса води міститься в морях та океанах. Там вода гірко-солона. Вихователь пропонує дітям по дві склянки води та заохочує визначити, у якій склянці прісна вода, а в якій - солона.
- Як ви розумієте слово «прісна»? (Відповіді дітей)
Основна маса води міститься в морях та океанах. Там вода гірко-солона. Діти, поміркуйте і скажіть, що може кожен з вас порадити своєму другові, своїй родині, щоб
зберегти цілющу водичку?
- не можна воду засмічувати;
- не кидай у воду склянки, пакети, банки, сміття;
- не плюй у воду.
Гарні поради надали ви, діти. Якщо не дотримуватись ваших порад, то вода загине, стане мертвою. А жива вода може бути добрим помічником, захисником, другом.