Опубліковано: 2020-04-13
Завдання:
Диференціація за кольором.
1. Називання кольорового спектру: «Склади веселку», «Назви колір».
2. Класифікація предметів за кольором.
Диференціація за формою.
1. Впізнавання й називання основних геометричних форм.
2. Співвіднесення предмета з формою у найближчому просторі.
3. Класифікація за формою – розкласти предмети різної геометричної форми.
Диференціація за величиною.
1.Порівняння предметів за величиною, на рівні впізнавання і називання «більший –
менший».
2. Побудова предметного ряду за величиною, від найбільшого до найменшого і навпаки.
Перш за все слід визначити вміння дитини цілеспрямовано розглядати, тобто візуально
обстежувати об’єкт. Слід звернути увагу на те, як дитина виокремлює основні елементи,
деталі об’єкта, визначає їх співвідношення, розміщення в просторі, чи помічає зміни в
самому об’єкті або його розташуванні. При цьому слід враховувати, що розглядання або
впізнавання предметів та їх зображень дітьми з глибокими порушеннями зору вимагає
більш тривалого часу.
Розвиток довільної зорової уваги і
запам’ятовування можливе через виконання наступних завдань:
• визначення змін у ряді предметів;
• знаходження загубленої, зайвої іграшки, малюнка;
• знаходження відмінностей на двох подібних іграшках чи сюжетних малюнках;
• знаходження нереальних елементів малюнків-нісенітниць;
• запам’ятовування послідовності 4-6 предметів, іграшок, малюнків, геометричних фі-
гур, літер, цифр і відтворення їх у вихідній послідовності.
Особливу увагу слід звернути на узгодженість прослідковуючих
рухів рук і очей дитини, простежування поглядом дій руки, а в подальшому і рухомих об’єк-
тів у просторі