Завдання:

Диференціація за кольором.

1. Називання кольорового спектру: «Склади веселку», «Назви колір».

2. Класифікація предметів за кольором. 


Диференціація за формою.

1. Впізнавання й називання основних геометричних форм.

2. Співвіднесення предмета з формою у найближчому просторі.

3. Класифікація за формою – розкласти предмети різної геометричної форми.


Диференціація за величиною.

1.Порівняння предметів за величиною, на рівні впізнавання і називання «більший – 

менший».

2. Побудова предметного ряду за величиною, від найбільшого до найменшого і навпаки.


Перш за все слід визначити вміння дитини цілеспрямовано розглядати, тобто візуально

обстежувати об’єкт. Слід звернути увагу на те, як дитина виокремлює основні елементи, 

деталі об’єкта, визначає їх співвідношення, розміщення в просторі, чи помічає зміни в

самому об’єкті або його розташуванні. При цьому слід враховувати, що розглядання або

впізнавання предметів та їх зображень дітьми з глибокими порушеннями зору вимагає

більш тривалого часу. 

Розвиток довільної зорової уваги і

запам’ятовування можливе через виконання наступних завдань:

• визначення змін у ряді предметів;

• знаходження загубленої, зайвої іграшки, малюнка;

• знаходження відмінностей на двох подібних іграшках чи сюжетних малюнках;

• знаходження нереальних елементів малюнків-нісенітниць;

• запам’ятовування послідовності 4-6 предметів, іграшок, малюнків, геометричних фі-

гур, літер, цифр і відтворення їх у вихідній послідовності.

Особливу увагу слід звернути на узгодженість прослідковуючих

рухів рук і очей дитини, простежування поглядом дій руки, а в подальшому і рухомих об’єк-

тів у просторі