Завдання 21.04

ВЕСНА. ЯВИЩА ПРИРОДИ. ОСОБЛИВОСТІ.

 Мета: формувати в учнів уявлення про весну як пору року; розвивати пізнавальну активність та зв’язне мовлення учнів; виховувати здатність сприймати красу природи, потребу її охороняти й примножувати. Весна — пора захоплива й мінлива для всього живого на землі. Набухає бруньками все гілля, і незабаром проростуть листочки. Уже тепло, незабаром довкола все зазеленіє. А скільки співу, гомону дзвінкого! На полі осідає сніг, а під ним дзюркотить вода. У лісі ще багато снігу, але він уже не такий білий і пухнастий, як узимку, а сірий, ніздрюватий. На пагорбах з’являються перші проталинки, підсихають південні схили ярів. Струмочки, проталинки, перші купчасті хмаринки — це і є початок весни. З настанням весни дерева прокидаються після довгого зимового сну. Коріння рослин вбирає з ґрунту вологу. Вода розчиняє поживні речовини, що відклалися в стовбурі, і несе їх до бруньок. Вони починають бубнявіти і готуватися до того, щоб стати листочками й квітками. Гарно навесні у березовому гаю! Стовбури молодих дерев яскраво блищать на сонці, і від цього стає ще світліше. Фізкультхвилинка-гра «Як зберігати природу?» Якщо ви любите весняну природу — підніміть руки. Якщо вам подобаються квіти — посміхніться. Якщо ви не збираєте великих оберемків квітів — плесніть у долоні над головою. Якщо ви навесні майструєте шпаківні — поставте руки в боки. Якщо до вашої кімнати залетів джміль, і ви намагаєтеся випустити його — змахніть руками. Якщо ви переконані, що кожній людині необхідно піклуватися про природу,— простягніть руки своїм сусідам, візьміть їх за рук Весна — це сонце і тепло. Весна — це радість усього живого, що прокинулось від зимового сну. Пiдсумок: Весна — це зелен цвіт і пахощі квітів. Весна — це надія! Діти, бережіть природу, радійте життю! Піклуйтеся про навколишнє середовище! 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Спостереження за змінами в природі, температурі, як поводять себе тварини, птахи, рослинній світ.  Підготовка грунту та висаджування рослин, квітів.